香港新浪網MySinaBlog 精選話題工具
« 上一篇 | 下一篇 »
文少 | 5th Oct 2009 | 閒話休題 | (578 Reads)

Picture 

原本都唔知﹐原來又有人撩交哎﹐仲要獲得「反共の達人」Uncle Ray青睞﹐又點可以唔賀一賀佢﹖

撩交哎我見得多﹐我自己撩交哎亦哎唔少﹐一眾花生友個個睇到不亦樂乎。過癮就過癮在﹐我未見過人撩交哎得咁鬼鼠...

真係唔開香檳慶祝﹐都唔得掂。

講開Uncle Ray呢個「反共の達人」﹐就唔可以翻叮Uncle Ray堆網上鬼鼠事跡啦﹖

最經典一次﹐莫過於fighting pheonix係刁民公園大戰Uncle Ray﹐我完全無插嘴情況底下﹐無叉叉封我做共產黨走狗一事啦!(詳情請睇《江湖逐客令3》)

呢壇野之後﹐我就已經發現一個真理﹐就係Uncle Ray雖然成日鬧共產黨﹐但係對於中共文革時期D紅衛兵絕招「扣帽子」﹐就學得非常通透。果一鑊﹐佢地開大片﹐我明明無份﹐事關復活節去wet﹐條契弟都可以係我唔在場情況下﹐係背後扣Q我帽子。如此神乎奇技﹐我真係甘拜下風啦﹖

第二鑊無咩人知﹐事關事件發生係來恩grumpy個blog﹐小型衝突我又無謂提啦...

件事源於六四晚會支聯會鬧警察報細數﹐轉頭明報就有篇文話支聯會報大數﹐來恩轉載完篇文就執雞﹐話支聯會五十步笑百步...點知grumpy就話支聯會同警察作數﹐性質唔同﹐因為支聯會報大數可能基於“良好動機”﹐但警察報細數就有可能“動機不良”...如是者來恩就插返grumpy﹐話膠都費事比﹐我又搭嘴講兩句﹐認為唔應該用“動機”作為報大數籍口...

網上吹水事﹐原本諗住就此了結。之但係grumpy哥哥死心不息﹐又寫篇《報假數者應否受指責》繼續討論﹐仲去我個留言版﹐叫我睇完做回應。大佬﹐grumpy哥哥盛意權權撩我過去吹水﹐梗係比面啦﹖點知一過去﹐uncle Ray呢條契弟﹐又係度抽水...

條友無叉叉講﹕「這兒有一些人總是愛說長篇大論的歪理,行為以出位為目的,經常無禮的踩踏其他人,動不動便恥笑對方,以為自己好醒。建議你以候遇上這些人避之則吉。」

話我﹐唔係問題。插我﹐唔係問題。唔該﹐你唔好咁鬼鼠。你有種﹐指名道姓插我﹐你有料有道理﹐我自然比你駁到無聲出﹗條契弟自從係刁民公園比我插過佢「扣帽子」之後﹐懷恨在心﹐竟然係人地個blog執我雞﹐玩暗串﹖

暗串﹐都唔係問題呀﹖問題係明明係grumpy哥哥撩我過去吹水家嘛﹖又唔係我自己上去踩場﹖你都執我雞﹖契弟至此﹐真係唔帶uncle ray賞菊﹐都對唔住自己啦﹖

自此之後﹐既然Uncle Ray講到話要對我「避之則吉」啦﹖條友講野又來來去去三幅被﹐我又無龍陽之癖﹐對契弟興趣又唔大﹐所以我決定奉行「至老死不相往來」政策﹐唔挑uncle Ray(及其老母)機啦﹖

之但係﹐有D契弟真係你唔惹佢﹐佢來惹我!既然你屎忽痕﹐我就勉為其難﹐插你鑊勁﹐等你止痕止痒啦﹖

或者我應該話﹐一切都係《賀國慶》的錯!

其實我係sinablog寫《賀國慶》一刻﹐我已經預計到﹐會出事啦!

Dozy係自己個blog講到國慶果陣﹐問到︰「唔愛國有罪咩﹖」

不過﹐係香港情況應該掉轉問﹕「愛國有罪嘛﹖」

因為﹐我其實係《賀國慶》一文都講過﹐香港唔少人懼共或自稱反共﹐再加上左仔曾經搞過六七暴動﹐所以愛國就好似有罪一樣﹐講出來就會比人炳。

可惜﹐我文少從來唔怕比人嘈﹐比人剿﹐或者比人扣帽子。因為﹐相比起當年江湖D腥風血雨﹐網絡圍剿唔算咩一回事!

再講﹐個blog係我嘅﹐我自己有感而發﹐寫篇文過下手癮﹐干卿底事咩﹖我洗唔洗經你批准呀﹖你老幾呀﹖

你有咩諗法﹐關我叉事咩﹖你有第二套價值觀﹐第二套諗法﹐你咪係你個地盤吠飽佢囉﹖我洗唔洗就Q你呀﹖

點知一寫﹐就咁又出事…

我寫完﹐Dozy又講下《國慶﹐有幾慶》﹐不過大家都知Dozy份人幾理性﹐你有你諗法﹐我有我諗法﹐大家交換下意見﹐fine。

點叉知Uncle Ray唔知仲乜春﹐要插人好賀國慶﹐係乜春「為殺人正府歡呼的一群」﹐就燒埋我一疊!你要燒我﹐無問題呀﹖關鍵﹐需要鬼鬼鼠鼠咩﹖

大家如果係sinablog blogger都會知道﹐你link人篇文﹐link完之後﹐就會彈出「發送引用通知」版面﹐你可以選擇tick﹐或者唔tick。如果你tick完﹐而對方又係sinablog blogger﹐你篇文右下角「引用」一欄﹐就會有個數字。你click入去﹐你就會知邊個sinablog blogger引用你篇文啦﹖

問題係﹐Uncle Ray插我﹐link我篇文﹐但點解我篇《賀國慶》右下角「引用」一欄﹐會無顯示呢﹖

答案﹐只得一個!就係有條契弟﹐link我篇文﹐但係「發送引用通知」版面﹐蓄意唔tick我﹗等我唔知條契弟插我。

好明顯﹐就係uncle Ray條契弟知道﹐如果佢吠我﹐我一定串Q爆佢。不過﹐為uncle Ray嘅「反共大業」﹐《賀國慶》一文簡直係文少做「中共走狗」鐵證﹗

佢即使明明知道我唔好惹﹐應該「避之則吉」﹐但為求令其他人知道文少係「中共走狗」﹑「無良知」嘅真相﹐就決定自己屎忽插到開花嘅危險﹐都要鬼鬼鼠鼠插返鑊文少勁啦﹖

好可惜﹐百密一疏﹐uncle Ray怒插「中共走狗」一事﹐惹來人家抗議﹐Chris老師諗住解話﹐寫咗篇《兩種「引用」》﹐就咁又比我知道﹐原來uncle Ray又係度做契弟!

我呢﹐先唔會好似有人批評﹐話uncle Ray搞乜春文革式批鬥啦﹖黨同伐異係人類常態﹐唔啱聽就炳對方﹐亦係非常正常!重點從來都係﹐男人老狗﹐明人不做暗事﹗

excuse me﹐你要插我﹐我篇文任你留言﹐你插到我出水都無問題﹐小孖拆蟹都OK﹗成篇文﹐幾十個留言都係講講下國慶﹐就講到愛國係咪要愛黨個問題...你唔Q插﹖平日又死狗一樣﹐睇完我個blog﹐連吠都唔敢吠﹖

你要吠﹐唔敢係我個blog吠﹐驚我好似某類契弟一樣﹐落閘放狗落逐客令﹐fine﹗你要死返你個狗竇度吠﹐無問題﹐但係﹐之但係﹐你link我﹐點解要唔tick「發送引用通知」呢﹖你拗乜春啦﹖你算乜諗野態度呢﹖

鬼鼠成咁﹐仲同我講良知﹖你不如話你自己無何B好過啦!

最後﹐我買一百萬﹐Uncle Ray比我插完﹐之後會粒聲唔出扮死狗﹐亦唔會為自己鬼鼠蓄意唔tick「發送引用通知」一事道歉!

因為﹐死狗﹐係永遠無可能唔食屎ga!


[1]

我呢﹐先唔會好似有人批評﹐話uncle Ray搞乜春文革式批鬥啦﹖黨同伐異係人類常態﹐唔啱聽就炳對方﹐亦係非常正常!重點從來都係﹐男人老狗﹐明人不做暗事﹗

先謝過引用!

我當然明白批鬥是常態,同樣不是中國獨有,原來是做暗鬥似乎是小部份MSB Bloggers的嗜好,本人最看不過眼,MSB自有MSB的格,絕不能給一、兩粒蟑蜋屎弄髒一煱粥,這是我抗議的最終目的。

現在知他有此癖好,我感覺自己做了多餘的事。

阿貓
[引用] | 作者 阿貓 | 6th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



其實互片真係好正常﹐我淨係覺得男人老狗﹐片人片得咁鬼鼠﹐就真係好cheap囉~~

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 8th Oct 2009

[2]

其實,插得人,想同人開拖的.都是想對方難受下,等佢不高興.

但插完人先話不想俾人個目標人物知的,咁真是不知插來做乜.

帕拉汀
[引用] | 作者 帕拉汀 | 6th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



好簡單﹐你D叫阿Q式精神勝利法。
從前阿Q比人打﹐打果陣扮晒鵪鶉﹐得佢條友走左之後﹐就趁人家聽唔到﹐鬧對方一餐﹐贏得精神勝利...

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 8th Oct 2009

[3]

最搞野係,佢有踩其他BLOG的場,但偏偏唔敢踩你.
我讀得書少,呢D 行為應該用什麼來形容?

逸之
[引用] | 作者 逸之 | 6th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



哦﹐人家解釋左啦﹐因為佢覺得我係癲狗﹐所以睬我都有味嘛﹖
既然條契弟覺得我係癲狗亂吠﹐又過來睇﹖睇完又係自己果狗竇吠我﹖繼續睬我都有味啦﹖
到我去踩場﹐又死狗﹐係都要我話鏟佢老母上天棚﹐燒佢數簿﹐先忍唔住去回應﹖
呢種鵪鶉﹐竟然夠膽話自己反共wor﹖
真係“鵪鶉去反共﹐我係林家棟”啦!

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 8th Oct 2009

[4]

多謝文少賞面引用﹐小弟一向宗旨係以事論事﹐交換意見﹐絕不侮辱對方或亂扣帽子。

若要人似我﹑除非兩個我。

grumpy
[引用] | 作者 grumpy | 6th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



以事論事好啊﹖所以我即使同你拗﹐都拗得好有禮貌ga﹖
就好似我係chris老師個blog﹐即使意見不同﹐我都對佢好好ga﹖
人家話熱愛民主自由一刻﹐真係做到和而不同嘛﹖
但既然有D雜碎要學人玩唯我獨尊﹐學人玩道德批鬥啦﹐學人玩老屈﹑玩單打﹑玩腰潤囉﹐我實同你玩到底ga﹖
你知啦﹐有D人﹐我對佢客氣﹐佢當我kai架!

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 8th Oct 2009

[5]

要嘈就要光明正大,唔該呀uncleray唔好咁鬼鬼祟祟啦

fighting phoneix
[引用] | 作者 fighting phoneix | 6th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]

fighting phoneix :
要嘈就要光明正大,唔該呀uncleray唔好咁鬼鬼祟祟啦


超﹐你同佢開過片﹐你都知條契弟幾垃圾先得ga﹖唔夠人拗﹐就學人係背後玩陰招﹐cheap到死!
呢種人﹐生個祠堂來把托咩﹖切來煲湯派街坊啦!!

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 8th Oct 2009

[6] Re: fighting phoneix
fighting phoneix :
要嘈就要光明正大,唔該呀uncleray唔好咁鬼鬼祟祟啦

唉..我都係0係CHRIS前輩既BLOG先留意到..再看了一下那UNCLE..再看一下佢POST既LINK..見到佢既留言..偏偏只有0係D弱質女流既BLOG留言"詢問"..但明眼人一睇就知果D叫"質問",圖只會令人難堪..沒什麼意義的.
(以下純粹搞笑,別見怪)
我覺得呢位UNCLE既然咁把炮,連共產黨都夠膽鬧,文少呢D蛋散二打六無理由"卸"佢吧,佢無理由唔來留下言"詢問"一下架~文少你話係咪先!?^^"


[引用] | 作者 純純男子漢 | 6th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



所以﹐我咪話uncle ray呢類契弟﹐咪淨係得把死人口囉﹖係香港阿爺玩一國兩制﹐咪夠膽亂吠囉﹖條粉腸咁沙膽﹐走過深圳河之後吠啦﹐笨實!

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 8th Oct 2009

[7]

...................
....唔好介意我講句....
...................
同小朋友為左一條薯條打起上黎冇分別.

Mr.bananachiu
[引用] | 作者 Mr.bananachiu | 6th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



有分別
分別走係﹐就係條友唔夠人爭薯條﹐學人玩偷桃!

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 8th Oct 2009

[8]

哈哈,見到你最尾果句,好明顯係激將法,想引Uncle Ray浦頭喎!!!

其實引用人地嘅文章就算唔通知對方都唔係問題,Uncle Ray究竟點解唔通知你,最好都係由佢自己去澄清,作為一個花生友,我就希望可以見到Uncle Ray留個言,同文少認真討論一次嘞。

扑頭黨黨員
[引用] | 作者 扑頭黨黨員 | 6th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



我洗乜佢鋪頭呀﹖我過去踩佢場啦!!
我唔插到佢出水﹐我跟佢姓!
至於條契弟﹐解釋得真好笑呀~~
“那個選項是自由選擇,沒有規定是必須去做。”
呢D叫解釋wor﹖哈哈~~
果然係鵪鶉﹐解釋都鵪鶉過人!!!

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 8th Oct 2009

[9] Re: 純純男子漢
純純男子漢 : 我都係0係CHRIS前輩既BLOG先留意到..再看了一下那UNCLE..再看一下佢POST既LINK..見到佢既留言..偏偏只有0係D弱質女流既BLOG留言"詢問"..但明眼人一睇就知果D叫"質問",圖只會令人難堪..沒什麼...(以下純粹搞笑,別見怪)

我覺得呢位UNCLE既然咁把炮,連共產黨都夠膽鬧,文少呢D蛋散二打六無理由"卸"佢吧,佢無理由唔來留下言"詢問"一下架~文少你話係咪先!?^^"
因為佢知道黎文少呢度踩場,就一定會比文少串到一棟都冇

fighting phoneix
[引用] | 作者 fighting phoneix | 7th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



事實上﹐係唔需要留言問我同意﹐因為sinablog本身就有“發送引用通知”功能.

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 8th Oct 2009

[10]

乜香港唔講愛國才正常?
我個度唔講愛國就唔正常架.

yy
[引用] | 作者 yy | 7th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



呢個同歷史有關
澳門係1966年爆發過123事件﹐而且葡國政府管治澳門期間﹐澳門一直唔多掂﹐回歸後澳門經濟反而好左﹐又無咁亂﹐所以係澳門話自己愛國﹐好正常
香港主要人口係改革開放前走落香港之難民﹐而且香港係67年爆發過左派暴動﹐暴動後期左仔學人玩掟菠蘿﹐所以左仔﹐乃至大陸﹐都唔係好受香港人歡迎...再加上89六四﹐令香港人對大陸無咩好感

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 8th Oct 2009

[11]

其實我咁睇,或者我個人會咁做,明挑機先會引用,唔挑機係自己blog講下就算。

不過我一向游公海,唔太清楚鮮奶國江湖規矩...


[引用] | 作者 Cebi | 8th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



其實﹐你批評得人﹐本身就係一種挑機行為。
尤其是﹐你明明唔批評對方論點﹐而係牽涉到批評對方人格﹐則一定係挑機。
或者你個挑機定義﹐係你想唔想同對方嘈啦﹖
問題係﹐如果你唔下戰書﹐係自己個blog嘈﹐比對方發現的話﹐通常會嘈得更厲害!

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 9th Oct 2009

[12] Re: 文少
文少 : 呢個同歷史有關澳門係1966年爆發過123事件﹐而且葡國政府管治澳門期間﹐澳門一直唔多掂﹐回歸後澳門經濟反而好左﹐又無咁亂﹐所以係澳門話自己愛國﹐好正常香港主要人口係改革開放前走落香港之難民﹐而且香港係67年爆發過左派暴動﹐暴動後期左仔學人玩掟菠蘿﹐所以左仔﹐乃至大陸﹐都唔係好受香港人歡迎...再加上89六四﹐令香港人對大陸無咩好感

嘩~~我無講你知,你都咁清楚,好勁喎~!

yy
[引用] | 作者 yy | 8th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



大佬﹐我以前都成日過馬交蒲的﹐係呢幾年上左岸﹐先無成日過去(真)

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 9th Oct 2009

[13]

我後知後覺, 三日後先知有件o甘事.

亞占
[引用] | 作者 亞占 | 8th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



係呀﹐件事都關你事ga﹐仲要係最無辜果隻添呀~~去個酒會影下相﹐放上個blog﹐你就比uncle ray封你做“左仔”啦﹐真係恭喜晒你呀~~(笑)

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 9th Oct 2009

[14]

幾日冇黎就咁搞左單大鑊野 ......
冇辦法, 食住花生等睇戲

Daynight
[引用] | 作者 Daynight | 8th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]

Daynight :
幾日冇黎就咁搞左單大鑊野 ......冇辦法, 食住花生等睇戲


有人鬼鼠挑機﹐想唔大鑊都幾艱難啦﹖
至於想食花生﹐自己落七仔買!(笑)

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 9th Oct 2009

[15] Re: 文少
文少 :你知啦﹐有D人﹐我對佢客氣﹐佢當我kai架!

喂﹐文少﹐唔好鬧我out(唔准打後腦呀)﹐Kai係咪野﹐點解呀﹖

grumpy
[引用] | 作者 grumpy | 8th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



kai者﹐原本在江湖術語中﹐指非江湖中人﹐或無料到之人。
通俗化後﹐同獃子﹑凱子同義。

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 9th Oct 2009

[16]

文少,不要太勞氣了! 息怒,息怒。
為了此而傷身就不好了。
從此以後,我想引用別人的文章而不勾引用通知的人要三思了。
不想他人話暗箭傷人的,就做得乾乾淨淨,光明磊落一點,那麼理虧的一方便不在發文者身上了。

linerak
[引用] | 作者 linerak | 8th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



我無勞氣﹐我都不知幾高興!
有人棟起屁股比我插﹐我即使無龍陽之癖﹐都會用地拖棍插爆佢的!
至於偷襲問題﹐真係要諗過啦﹐最緊要係揀對手囉~~

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 9th Oct 2009

[17]

我咪仲無辜,乜都無做過,比條友擺上台,今勻乜都無講過,又比你擺上台了。

>_

來恩
[引用] | 作者 來恩 | 9th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



憶述返件事﹐又無入你數﹐唔算擺上檯呀嘛﹖

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 19th Oct 2009

[18]

呢期好多人都唔 Uncle Ray 喎,
不過咁鬼祟又真係衰啲!

Dozy
[引用] | 作者 Dozy | 12th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]


原因只得一個﹐條友根本就係偽善。

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 19th Oct 2009